تساوی مقابل اردن ؛ تیم ملی همچنان غیرجذاب

نويسندگان
وبلاگ دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آخرین اخبار دنیای فوتبال و آدرس news-football.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

  - تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در امان مقابل تیم اردن به تساوی بدن گل رضایت داد؛ اگرچه ما در این شهر سابقه شکست 4 گله را هم داریم اما زمانی با برانکو ایوانکوویچ اردن را 2-0 شکست داده ایم . بردی که انگار از آن قرنها می گذرد؛ چون نه آن شور در این تیم هست  نه آن ستاره ها - از علی دایی تا نیکبخت واحدی - در آن به چشم می خورند. از تیم آن روز تنها علی کریمی و جواد نکونام در رده ملی حاضرند که حضورشان مثل همه این چندماه پایین تر از حد انتظار و  در حد سن و خستگی شان است!

تیم ملی ایران نیمه نخست را با ترکیب سيد مهدي رحمتي- حسين ماهيني- هادي عقيلي- پژمان منتظري- احسان حاج صفي- جواد نكونام- علي كريمي- قاسم حدادي فر- مسعود شجاعي- محمدرضا خلعتبري- كريم انصاريفرد آغاز کرد .ترکیبی بدون اشکان دژاگاه و پولادی  تقریبا شبیه به ترکیب تیم ملی در بازی قطر در تهران. جالب اینکه تیم ملی همچنان با همان اشکالات بازی می کندو بدون حس برتری جویی و با سردرگمی به هنگام در اختیار داشتن توپ. 
ایران که خود را برای صعود به جام جهانی آماده می کند بازی سختی با لبنان خواهد داشت. رقابتی که کارلوس کی روش با برد در آن دوباره خود را دروضعیت امیدوارکننده حس خواهد کرد.
نکته ها:

در نیمه نخست ضربه زیبای محمدرضا خلعتبری به تیر عمودی اردن برخورد کرد. این مهمترین فرصت ایران در این نیمه بود. در نیمه دوم هم مهاجم تیم ملی اردن با استفاده از ضعف خط دفاع و دروازه بان ایران در توپهای ارسالی ضربه سر زیبایی به سمت دروازه ایران زد و این توپ هم به تیر عمودی ایران برخورد کرد.


دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر اردن که قرار بود ساعت 20:30  امشب در اردن آغاز شود به دلیل تصادف اتوبوس حامل بازیکنان تیم میزبان با نیم ساعت تاخیر برگزار شد. این بازی درنهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.در نیمه دوم تیم ملی تعویض های زیادی انجام داد و محمد ابراهیمی به جای شجاعی به میدان آمد سید جلال حسینی به جای ماهینی وارد زمین شد. محمد قاضی، محمد نوری و مازیار زارع هم در نیمه دوم به میدان آمدند.

از نکات قابل توجه این بازی حضور  مسعود شجاعی در ترکیب اصلی تیم بود. بازیکن تیم اوساسونای اسپانیا که به دلیل مصدومیت مدت‌ها در میادین حضور نداشته است.

تلویزیون به دلیل همزمانی بازی با رقابتهای پارالیمپیک و پخش سریال درخشان خانه اجاره ای این بازی را به صورت مثله شده به بینندگان تقدیم کرد. البته این از آن بازیها بود که از دست دادنش هم چیز مهمی نبود. جالب اینکه هم شبکه ورزش و هم شبکه 3 مسابقات وزنه بردای را پخش کردند در حالیکه می شد یکی به پخش بازی اختصاص پیدا کند. .

شبکه جم اسپرت که یکی از حامیان مالی این بازی هم بود از غفلت تلویزیون ایران استفاده کرد و این بازی را برای ایرانی ها پخش کرد. بنابراین خیلی ها از خانه همسایه ماهواره دارشان این بازی را دیدند! آنها پخش این بازی را از سریالهای پرطرفدار ترکی شان به اطلاع  رساندند و شب پر بیننده ای را سپری کردند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب